Kirjoitan tätä postausta kuudelta aamulla, olen pyörinyt valveilla jo aamukolmesta eikä mulla ole oikein mitään muutakaan tekemistä nyt näin aamuisin. Muu Kortepohja on vielä unessa, ulkona on pakkasta ja maa on valkoinen. Olin sunnuntaina erään ihanan luona muutaman ystäväni kanssa, joimme paljon teetä ja juttelimme kaikesta. Muiden lähdettyä, jäin vielä hänen luokseen. Halailimme ja olimme lähekkäin, hassua miten hyvältä suutelu tuntuu kun ei ole nähnyt vähään aikaan. Meidän tapauksessa reiluun viikkoon, heh. 

Olen ollut saamaton yliopistoprojektien suhteen, sekä jokseenkin hajamielinen. Kävelin taas ajatuksissani eräänä kauniina päivänä päärakennuksen miesten vessaan. Luojan kiitos tajusin erheeni heti, ja kerkesin paeta paikalta ennen kuin kukaan huomasi noloa mokaani. 

Ainejärjestöni järjestää tänään pikkujoulut. En oikein tiedä että olenko menossa, todennäköisesti jos saan seuraa. En oikein yksin viitsi lähteä hippoihin, ja vaikka suurinpiirtein tunnenkin miltei kaikki ainejärjestöni fuksit ainakin nimeltä, olisi se silti melko kiusallista lyöttäytyä joukkoon. 

Tänään on ainoastaan yksi luento, jonka jälkeen olen taas vapaa kuin taivaan lintu. Viimeinen opetuspäivä taitaa olla ensi viikon keskiviikkona. Sen jälkeen aloitan pitkän ja erittäin ansaitun joululoman, joka tosiaan kestää tammikuuhun asti. 

Taidan tästä hipsiä aamuteen keittoon, jos vaikka aivoni toimisivat siten vähän terävämmin näin kuudelta aamusta :).

Veronika <3